Ogłoszenie o zwołaniu sesji Rady Gminy Węgierska Górka w dniu 10 października 2014 r.
Zawiadomienie
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /tekst jedn. Dz. U. 2001r.Nr 142 poz.1591 z późn. zm./ oraz §3 ust.1 Regulaminu Rady Gminy stanowiącego załącznik nr 2 do Statutu Gminy Węgierska Górka z dnia 27 grudnia 2012r./Dz. Urz. Woj. Śl. z 2013 r. poz.1774/ zwołuję sesję Rady Gminy Węgierska Górka na dzień 10 października 2014 r. o godz.10.oo z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności jej obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
- Podsumowanie działalności Rady Gminy w kadencji 2010-2014
- Informacja o realizacji budżetu na I półrocze 2014 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w WPF Gminy Węgierska Górka na 2014 r.
- Zmiany w budżecie Gminy.
- Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego.
- Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
- Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie Gminy Węgierska Górka –budynków, budowli i gruntów w 2015 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie podatku od środków transportowych na rok 2015.
- Podjęcie uchwały w sprawie opłaty targowej ,zasad ustalania i poboru, terminów płatności oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso na terenie Gminy Węgierska Górka.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia ”Programu współpracy w roku 2015 Gminy Węgierska Górka z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
- Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia Strategii Integracji i Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Węgierska Górka na lata 2014-2020.
- Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.
- Rozpatrzenie pism i skarg ,które wpłynęły do Rady Gminy w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje radnych i zapytania – udzielenie odpowiedzi.
- Wolne wnioski i zapytania.
Protokół z poprzedniej sesji jest wyłożony do wglądu w biurze rady.
Wszystkie dokumenty dotyczące przebiegu sesji rady gminy w tym: pisma przychodzące i skargi są do wglądu w biurze rady gminy, ponadto wszelkich dodatkowych informacji należy zasięgać
u pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za dane zagadnienie.
Zawiadomienie niniejsze stanowi podstawę do uzyskania zwolnienia od pracy zawodowej na podstawie art.24 i 25 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym/Dz. U z 2001r. Nr 142 poz.1591 z póź. zm./
Najnowsze komentarze